Contact

Onze Ledenservice is beschikbaar voor allerlei onderwerpen: vragen over de natuur en natuurgebieden, vragen over het lidmaatschap van Natuurmonumenten, informatie over excursies of het vinden van de juiste contactpersoon binnen Natuurmonumenten.

Schotse Hooglander

Update coronavirus

  • Alle excursies en andere activiteiten in gebieden en bij bezoekerscentra zijn geannuleerd tot en met vrijdag 23 april. Alle deelnemers ontvangen bericht en hun geld terug. Je hoeft hier zelf geen actie voor te ondernemen. Online bijeenkomsten gaan wel door.
  • Alle bezoekerscentra van Natuurmonumenten zijn in ieder geval gesloten tot 9 februari.

Bekijk hier het laatste nieuws over coronavirus en natuur

Vanwege het coronavirus is onze ledenservice beperkt bereikbaar. Bel alleen als het echt dringend is. Kun je je vraag niet vinden bij de veelgestelde vragen, stel je vraag dan via onze online formulieren en wij zullen je via deze weg van dienst zijn.

 

Veelgestelde vragen

  • Mijn lidnummer en/of postcode wordt niet herkend door de webshop.

  • Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

  • Hoe geef ik een naamswijziging door?

  • Een kortingscode voor de webshop werkt niet, wat nu?

  • Hoe kan ik mijn bijdrage wijzigen?

Bekijk hier antwoorden op alle veelgestelde vragen

Ledenservice

Neem voor algemene vragen, bijvoorbeeld over lidmaatschap, en opmerkingen contact op met onze afdeling Ledenservice.

Onze Ledenservice is beschikbaar voor allerlei onderwerpen:

  • vragen over de natuur en natuurgebieden
  • vragen over het lidmaatschap van Natuurmonumenten
  • informatie over excursies
  • of het vinden van de juiste contactpersoon binnen Natuurmonumenten

Gegevens wijzigen

Wil je je gegevens wijzigen, maak hieronder een keuze:

Algemeen contactformulier

Voor overige vragen maak je gebruik van het contactformulier

Toestemming aanvragen voor (sport)activiteiten en evenementen

Vraag hier toestemming aan voor het organiseren van een (sport)activiteit of evenement.

Contactgegevens ledenservice

Per 1 januari 2021: 
Postbus 2182
3800 CD Amersfoort
(033) 479 71 11  (op werkdagen van 9-17 uur)
Bekijk hier volledige adreswijziging

Vanwege het coronavirus is onze ledenservice beperkt bereikbaar. Bel alleen als het echt dringend is. Kun je je vraag niet vinden bij de veelgestelde vragen, stel je vraag dan via onze online formulieren en wij zullen je via deze weg van dienst zijn. Gebruik deze online formulieren om een vraag te stellen of een wijziging door te geven. Je kunt ook je vraag stellen via Facebook Messenger

Contactgegevens webshop

T (0478) 78 81 01
Of gebruik het contactformulier van de webwinkel.

Landelijk kantoor Amersfoort

Bezoekadres
Per 1 januari 2021:
Stationsplein 1
3818 LE Amersfoort
(033) 479 70 00
Bekijk hier volledige adreswijziging

Postadres
Per 1 januari 2021:
Postbus 2166
3800 CD Amersfoort
Bekijk hier volledige adreswijziging

Bezoekerscentra

Behalve via deze site en telefonisch zijn wij ook bereikbaar bij onze bezoekerscentra. Natuurmonumenten heeft een bezoekerscentrum in Drenthe, Gelderland, Overijssel, Noord-Brabant, Zuid-Holland en Noord-Holland.

Ledencommissies

De leden van Natuurmonumenten worden vertegenwoordigd vanuit twaalf ledencommissies. Die commissies onderhouden het contact met de leden. Deze ledenvertegenwoordigers vormen samen de ledenraad. Wil je contact met de ledencommissie bij jou in de buurt? Of heb je vragen of opmerkingen over de hoofdlijnen van het beleid van Natuurmonumenten en het werk en de activiteiten van de ledencommissie in jouw regio? Neem dan contact op met een ledencommissie in de buurt

Pers

Journalisten kunnen contact opnemen met de persvoorlichters.

Fiscale gegevens

KvK van de Vereniging tot Behoud van Natuurmonumenten in Nederland: 4051.6730
RSIN-nummer dan wel fiscaal-nummer: 25.65.237
BTW nummer: 0025.65.237.B.01

logo